Brondby-administrerende direktør Ole Palmå er rasende over de fanprotester, der fik mandagskampen mellem OB og Brondby afbrudt. Protesterne, der bestod i at kaste tennisbolde og chokolademønter på banen, var ifølge Palmå 'helt uacceptabelt' og 'ødelæggende' for klubben. Brondby var allerede foran med 3-0, da kampen blev afbrudt, og dommeren truede angiveligt med at afblæse kampen fuldstændig, hvis protesterne gentog sig. Palmå anerkender, at de sene mandagskampe er besværlige for fansene, men mener bestemt ikke, at fansenes opråb er den rigtige løsning. Brondby-fansenes protest var en reaktion på de sene mandagskampe, der kan være besværlige for fansene, der skal rejse langt på et skævt tidspunkt. And det er ikke første gang, at Brondby-fansene har protesteret mod de sene mandagskampe. Brondby vandt kampen i Odense med 4-1, men Palmå er mere bekymret for de langsigtede konsekvenser af fanprotesterne. Han lufter muligheden for, at der kan blive stanget karantæner ud til egne fans, hvis protesterne fortsætter.
Klub
Brondby raser mod egne fans efter uhyggelige protester
Brondby-administrerende direktør Ole Palmå tager afstand fra fanprotester, der fik mandagskampen mellem OB og Brondby afbrudt - 'helt uacceptabelt' og 'ødelæggende' for klubben
Brondby Hub